Sunday, August 22, 2010

pada suatu hari.

Assalammualaikum
Alhamdulilah
Ramadhan mengajar saya banyak erti kehidupan
bahagia
gembira
kesyukuran
kesusahan
semuanya dapat dirasai
just fair and square.
semalam
selepas hantar quiz open book yg agak2 la susah die
mcm jawab paper part 6 bhai
hahaha
kitaorg which are fara,cik za,fizi,din and syamil
decided nak kua
pantang free
ya Allah
padahal banyak assignments ye kawan-kawan
bukan banyak..sangat2..
mula2 nak g segamat je
then din kol

ajak g jb
wahh
anjakan paradigma

x kesah pun
then xjadi
decided g muar
and our rezeki that nite
kereta xperlu dibayar
[nampak x muka bahagia]
hahaha
then before g tempat buka
din ajak solat asar kt rumah die kt sempadan johor melakaok
this is the first time saya tengok sawah padi
chantek sangat
hijau.jauh.luas.aman.
thanks din bawak kami g sini
so apa tgu lagi
camera2!!
ok
then g lepak umah En.din
atok die friendly..:)

then pergi berbuka
wahh
ikan pari bakar ok x?
huhu
thanks kawan2

spend time dgn fara
jap2
nak kenalkan kawan saya sorang ni

sweet and beautiful.
Syaza Izzati

so that for this entry
u out there
please
take care
and
selalulah call parents anda sebab saya rindu ibu and ayah saya
huhu
peace syg!!

No comments:

Post a Comment