Sunday, August 1, 2010

weekend.

hye everyone
urm
baru je balik dari siapkan assignment
waaa..sangat gembira bila dah siap print semua
weekend ni saya keseorangan sahaja
tetapi nasib baik
semalam
keluar mandi di bekok bersama acap,farouk,syamil,ekin,mieno dan za
thanks a lot korang
pagi dh gerak
eh,xdela pagi sangat
around 9 am
then beli stok makanan untuk dihabiskan disana
banyak ye kawan2
hahahah
around 11 lebih
finally kita sampai dekat bekok
nampak macam ramai orang
tapi xpe
itu tak memutuskan niat kita ye kawan-kawan
pendakian yang agak jauh
then sampai ke satu tempat yang agak ok
apa lagi
terjun kawan-kawan
huhhu
mandi sambil gelak
then makan then mandi then gelak
hahah
after that
around 2 kita sama-sama balik segmat
and pergi kareoke
gila kan
tak penat ke kawan2?
hahahah
xpela
just for 1 day kn
then kita sama-sama makan malam kat special restaurant
the boys layan shisha
and saya mula frowning
sebab weird tgk benda tu
its my first time
hahaha
apa lagi
tanya kawan-kawan tentang benda tu
banyak ye saya tanya
dan mereka gelakkan saya
acap said to me 'jangan intelectual sangat cik fara'
shut up u
saya cuma nak tahu la mangkuk
then ktorg balik kampus setelah penat 1 hari mengharungi ranjau bersama
ranjau mana tah
hahahah
and today saya hanya rehat di dalam bilik
for the whole day
hahahah
siapkan assignment
dan petang dah janji dengan sahabat saya nadirah zulkifli
untuk berjalan-jalan sekitar kampus
sem lepas kami rajin bersiar-siar sekitar kampus
disebabkan kelas yang tamat pukul 6 pada sem ini
aktiviti itu terpaksa direhatkan buat seketika
huhhu
esok kelas seperti biasa
dan saya tidak sabar untuk hantar assignment saya

weee~
:))

No comments:

Post a Comment