Friday, July 23, 2010

perjalanan yang cacamarba.

assalammualaikum semua..:)
ok
saya kat rumah sekarang..
weeeee~
bahagia ok.
huhuhu
after kelas pukul 9 td
g breakfast dgn kawan-kawan kurang waras
ami,tuty,pija,ein and miza
seperti biasa
gelak sampai 1 cafe tu tgk table ktorg
prinsip kita 'kesah lagi aku'
hahahah
korang memang gile.
then balik bilik
kemas2 untuk berangkat pulang ke JOHOR BAHRU
xsabar rasanya
[macam dah setahun x balik]
hahahahaha
then after kemas my thing
tgu cik pija
die kemas bilik + kemas barang nak bawak balik
ok
xpe saya sabar menunggu sampai tertidur
roomate pija berkata "kesian kak fara,bosan smpi tertidur"
huhhuu
anda sangat memahami Nazu
hehehe
then smpi terminal terus beli tiket pukul 11.45 pg
paling terawal
xsempat nak beli air ke apa
terus naik bus
ok
bus sangaaat
huh
bak kata pija "fara,this is the first and the last"
i setuju pija
nak tidur pun xlena sgt
sebab bunyi enjin yang sangat woow..
hahahah
tapi alhamdulilah selamat sampai ke JOHOR BAHRU
selepas menemani cik pija tukar baju
saya beranikan diri
balik pasir gudang dengan bas tambang
weeee
anak yang baik xkan menyusahkan ibu bapanya kn?
hahaha..motif fara..
then nampak bus masai and terus naik
tiket=rm 4.70
duduk sorg sambil tengok gelagat manusia
then lalu kat bandar
before that lalu area sekolah kesayangan saya SIGS
waaa
rindu gilerrr
bye2 GS
take care.
huhu
time lalu kat bandar
i saw a couple
yang boy masih berbaju sekolah and seluar colour hijau
and what a surprise
girl yang berjalan sambil berpegangan tangan dengan dia
memakai baju sekolah dan kain berwarna biru
setahu saya
hanya pelajar SEKOLAH RENDAH yang memakai kain brwarna tersebut
oh mungkin girl tu prefect?
or perpustakawan?
atau assistant monitor?
hurmm
takpelah
itu tak penting pun
yang penting
tanpa takot2 or segan2 or kecut perut
kedua2 students tu jalan di bandaraya sambil pegang tangan and pkai uniform sekolah
hey
awak tu budak sekolah lagi la
nanti cikgu or parents u all nampak macam mana?
tak malu ke?
huh
adakah ini 'budak sekolah zaman sekarang?'
eeeuuuwww
kalau betul mereka berdua agak terpesong sikit
mula-mula ingat maybe diaorang siblings
but
impossible coz the way they talked
bukan macam adik beradik
ok.
i knew that i'm not the right person nak membebel pasal ni
i just want to share
apa yang saya nampak
apa yang saya fikirkan
dan apa yang saya rasa
tak salah kan.
:)
so
cuti di rumah mesti dinikmat sepenuhnya kan?
tapi saya tetap ada assignments yang minta diberi perhatian.
dan ahad akan pulang kembali ke tapak pengajian
tapak?
tempat la fara.
hahaha
sory malas nak delete
it's ok kan?
ok
nak rest selepas 3-4 jam perjalanan pulang.





Take Care.

No comments:

Post a Comment