Friday, July 22, 2011

.terkesima.

Assalammualaikum
lama tak menaip patah perkataan di sini
diberi cuti seminggu
namun
well
saya menghadap kerja sekolah yang banyak
maap3!(versi nabil)
huhu
ok
submission essay semakin hampir

eh
siapa kata saya tak takot
takot lah!
haih
takpe selagi belum tiba masanya
masih ada harapan
biasalah
buat-buat kerja
lepas tu online sekejap

perkara biasa untuk budak biasa

so terjadi 'stalker' kepada belog DAIM
kelik if nak baca belog dia
ala..Daim pelakun JUVANA tu
ayat dia kadang kala buat senyum kat muka ni

one of them

_____________________________________________________________

dicuri untuk mencuri buat pelengkap rusuk kiri.

Bersusun buku,
Bersusun DVD,
yang satu pun tak baca lagi,
yang satu pun tak tengok lagi.

Macam biasa.

Masa aku dicuri lagi demi mencuri hati, seorang puteri.
Buat pengubat hati juga pelengkap rusuk kiri.

Aku janji.

(Zahiril Adzim, Mac 2011)

__________________________________________________________________

pandai tak citate sekarang
terima kasih Encik Ezan
lecturer yang ajar saya citate
*citation is important to avoid plagiarism*
so
dah baca kan ayat dia? nice kan?
huhu
ok.see u when i see u.
bye.take care!

No comments:

Post a Comment