Sunday, June 26, 2011

cter budak baik

cehh... tajuk tu..hahha
saje je..xbaik mana pun..
Assalammualaikum readers,,

happy sunday! ok.lets talks things that related to this title ye..
ini bukanlah kali pertama..dah banyak kali.

tapi kali ini terasa macam terlebih WOOWW sikit.
dalm 1 minggu kita dapat cuti 2 hari kan
which are saturday and sunday.
setelah mengambil kira beberape perkara dan terms & conditions
saya dan sahabat semeja di kelas. Nadirah Zulkifli
tidak pulang ke hometown
so since jumaat takde kelas kami
keluar la g bndr jap

nk g bank islam nak g bayo yuran
*hehe..lewat bayar sbb trlupa ingtkan ibu saya*
then round2 bandr
malam pulak pergi tengok konsert HIDAYAH dekat dewan segamat
dapatlah tengok Ramli Sarip (ohh,,abg ramli-ayat ni terkeluar dri mulut bile dia present)

haha..then ade nazrey Raihan.
balik lewat pukul 11
the next day sabtu and ahad

ni lah cerita nya

budak baik
kitaorg tak keluar langsung
duduk dalam kolej je

yee...saya tahu ramai lagi y just duduk kt kolej je

tapi ini bukanlah perkara biasa bagi saya
selain balik ke Pasir Gudang,pergi bndr merupakan rutin weekend disini
(tbe2 teringt ayat ibu saya,'daripada dia merayap,,lebih baik dia balik rumah) hehehehe..
saya merayap 1 hari je ibu untuk..................kali ni.

then esok pun dah ISNIN

yeahh monday blues sgt

but then the thing that i nak mengaku is
saya suka pergi kelas
jangan tanya kenapa..sebab memang begitu.
since part 1 tak pernah skip classes

so Uitm should prepare i 1 sijil kehadiran gemilang
for meee....^_^
hahahaha.. ok
.that's all for today's entry.

take care~


No comments:

Post a Comment