Sunday, April 17, 2011

.saya normal lah.

Assalammualaikum

saya nak bagitahu saya nih orang yang normal

saya tahu mesti kamu pelik kan tak

kadang-kadang orang-orang sekeliling

dan orang yang kita sayang

terlupa yang kita ni orang yang normal

dahla jum bincang apa ada pada orang normal



1.orang normal kadang-kadang kecil hati gak.sometime dia kecil hati pada benda yang sound silly and pada korg mcm "perlu ke?".. weyh,kecil hati ni ada tahap dia..tak kan perkara yang serius je baru nak kecil hati.maklumlah saya orang yang normal.



2. orang normal pun kadang-kadang nak jugak merajuk lepastu ada yang memujuk..gedik x?..weyh,ce korg tny kt girl2 yang lain..itu habit normal untuk seorang perempuan..tu pun ada tahap dia..depends pada jiwa girl tu la..maklumlah saya orang yang normal.




.buat masa ni.


.ini sahaja untuk hari ini.nanti update lagi berkenaan tajuk ni gak.ok.bye.


No comments:

Post a Comment