Friday, January 28, 2011

.s.A.b.A.r.

Assalammualaikum semua
hope semua ok
:)
saya?
alhamdulilah
tgh try gagahkan diri
walaupun kadang2
pedih.sedih.parah maybe
entahla
for your information
hari itu
dekat Hotfm ade bukak sesi Xtahan
if korg pendengar setia korg mesti tahu
segmen tu kat slot AM krew
ada 1 hari ni
segmen tak tahan die 'saya kecik hati.....tapi saya cover...'
ya Allah
serius
rase nak call je
or send messages kt Hotfm
tapi mengenang kan
mungkin
dia xakan dengar pun kan
so no need la
as the solution
saya cerita kat ibu
tapi belum cerita
sebab belum ada masa yang sesuai
(tibe2 dah rase nak nangis)
sakit sangat
serius
bukan saya
ermm
xpela
lagi setahun je ni
makan dalam weyh.
sumpah sakit
dahla
malas nak cakap
sendiri maw ingt r
-------------------------

No comments:

Post a Comment