Sunday, December 5, 2010

.pertama dalam hidup.

Assalammualaikum dan salam sejahtera
[piss2..ade gaya pembaca berita?]
haha
berkenaan dengan tajuk di atas
alhamdulilah
saya akhirnya menjadi seorang kuli
eh kejam sgt tu
PEKERJA
kepada majikan saya
BOOK TALK sdn bhd
ia adalah sebuah kedai buku yg terletak berhampiran rumah saya
btw
sekarang tgh sale ye kawan-kawan
adik-adik yang bersekolah
dan pelajar-pelajar universiti
moh le ngamai2 ke kedai buku saya
eh
kedai buku tempat saya berkerja
ok
hari ni 2nd day
ahad beb
tipu la if saya cakap x ramai org
ye r
sepasang ibu bapa
bukan anak sorang
sekali hangkut 3-5 beb
seb bek kedai besar
haha
tipu weyh
if saya tauke kedai
ayat baik punya
'alhamdulilah,besar ni je termampu'
hahah
ok
saya verangan
best rupenya bekerja ni
even ko rase kaki tu cm kejap rase kejap x rase
teguk air 2-3 botol
mata uh
peh
jgn ckp
kejap nampak org lalu
kecik besar kecik besar je
hahah
since 2 hari ni
dapat ramai kawan
banyak kisah hidup mereka
hahah
mcm dh keje bertahun plak
sy kenal jessy,kak chik,kak ainul,kak yan,kak suzi,linda,mus,bibik,kak nadia
ramai lagi act
wahhh
ramai x kawan2 baru saya
awak dapat berapa?
huhu
keje bru 2 hari kan
so xle nak cter banyak
t next post la ea.
gmbr pun xde
sebab kedai penuh ngn cctv
bos nampak nnt
haha
k
take care.
jangan nakal n jgn jahat weyh
.last shout.
budak2 kecik!
korang boleh x jangan lari dalam kedai ni
ingt playground ke?
haha
aq pandang dan senyum
dalam hati
.TUHAN JE YANG TAHU.
.sekian. wasalam.

No comments:

Post a Comment