Sunday, November 7, 2010

.mane ada gerun+kecut+bimbang kawan2.

Assalammualaikum...
hye
one post for this shining morning
its already sunday la beb
guess what?
takooooooooooooooooooooootttt la gile
esok
killer and murderer paper
apakah?
IMD 201
Access to information
semalam menghafal
oh mintak2 saya boleh jawab dgn baik
amin!
nak share 1 story boleh?
semalam tengah2 khusyuk menelaah pelajaran
tiba-tiba
argghhhhhhhhhhh
[mana ada terkejut gile si rajin ni]
manusia mana tah
tanpa rasa segan silu
jerit depan bilik ni
aishhh
time ni dah dapat bayangkan
mesti penuh tepung depan bilik
ye la
pukul 12 lebih
jerit-jerit
tak lain tak bukan
surprise birthday la tu
bukak pintu
baru nak jerit
tapi tak mampu
-.-'
SENIOR
alahai
sabar.sabar dan sabar.
nak wat cam mane an
kita ni JUNIOR je
geram dalam hati je la
jerit-jerit tu satu hal
leh lagi korang bebual
kuat nak mati depan bilik ni
memang depan bilik ni
ada papan tanda
'Kalau lalu depan bilik saya,sila la berbual kuat2 sebab saya nak dengar'
haaaaa
tapi
geram mlm td je
sekarang dah ok
small matters
saje nak story kt you all
its ok kan?
huhu
ok
saya kena belajar betul-betul
sebab saya nak DL lagi sem ni
dah rasa susah sikit
bukan sikit act banyak!
erm
IFLA.UNESCO.FID.PNM.SILAS.
korang taw ni ape?
cube tny mr. and mrs. google
mesti dorang jawab dengan jawapan yang cemerlang
hurm
saya kena hafal pasal dorang lah
banyak lagi act
dorang punya objectives,core programmes,functions
banyak kan
tapi nak wat cam mane
dah memang tu soalan nya
:)
InsyaAllah saya buat yang terbaik
IBU & AYAH
doakan saya ye
btw,
14.11.2010
paper last
and killer paper
best of luck!
take care korang!
.xoxo.

No comments:

Post a Comment