Wednesday, October 20, 2010

patutkah?

ok..entry ni telah di post dimana penulis berada dalam keadaan separa sedar setelah reda dari kegeraman tahap hantu jepun.nak tahu sebab ape?haa..meh sini saya citer..malam tadi saya telah makan malam bersama teman sekelas.kami amat gembira bila dapat order semua menu yang sama ok.then bercerita dan gelak tak henti seperti tidak bertemu selama 2 tahun.hahah.selepas selesai semua, salah seorang dari kami minta diri dulu sebab dia ada hal.dan kami pun beredar balik x lama lepas dia gerak.dan tiba-tiba..kedengaran bunyi motosikal capuk dah lama berhenti terseret jauh.bunyi tersebut telah menyebabkan semua orang kt cafe tu memandang ke arah tempat kejadian.dan paling mengejutkan.kawan kami yang balik awal td telah ditahan oleh pak guard atau lebih dikenali pak UK.saya dan yang lain dah tergamam.pak UK tu suruh kawan kami td pergi ke pondok pengawal yg trletak beberapa meter dri tempat kami berdiri.OMG.dia saman kawan saya.pak cik ni memang cari pasal.sebagai kawan kami pergi juga ke pondok pengawal untuk teman dia.selepas itu, kami terus tanya kat kawan kami kenapa dia kena saman.dan sebab ini telah menyebabkan kami 1 group sangat angin dengan pak UK tu.semua students memang dah aware dengan pak UK tu.dia memang gila sikit.ok.sambung citer.kawan kami kena saman sebab......menyinsing lengan baju.....OMG..tak leh terima kan..patutkah kawan-kawan..rasa geram sangat..aishhh..memang cari pasal..kalau pak UK lain xde nya dia nak tahan ktorang tu..dia je yang buat macam tu..terima kasih pak cik..anda berjaya buat mood saya malam ni amat terganggu..even anda saman kawan saya..tapi saya sangat geram dan tak puas hati..bukan sebab rasa nak disaman juga tapi sebab awak saman kawan saya.tak munasabah lah.saya rasa anda tak pernah merasai kenikmatan zaman remaja ataupun zaman remaja anda dah corrupted.ishh..ok..dah la..malas nak fikir pasal kamu wahai pak cik..ok,btw,saya minta maaf ler sebab mencarut ke arah anda..maklumlah nak final exam ni..ok.daaa~

No comments:

Post a Comment