Friday, October 29, 2010

konichiwa.
ni hau ma?
wa hen hau
tulis entry pagi2 ni bukan sebab nak melalut pelbagai bahasa.masa-masa seperti ini sepatutnya dah kena tidur tetapi tak leh tido.tidak tahu mengapa.ahha.ok.sem ni final.membuat keputusan untuk melepak di bilik kawan sekelas saya, Intan Nadatul Nadwa.thanks intan.sebab apa saya tak lepak di bilik sendiri?tak pe la.tak perlu bagitahu.:) ok.sabtu ni paper ctu or pengurusan maklumat dalam Islam.paper Bel hari tu.....hanya Tuhan & miss Zu je yg tahu..i've try my best..erm,ok..semoga saya boleh buat yang terbaik untuk paper agama sabtu ni.insyaAllah saya boleh buat.u can do it my dear.ok.disebabkan dah 1 bilik dengan si intan ni.yg kat bawah ni lah hasilnya.tahniah ye kawan-kawan.btw,gmbr2 ni kami ambil pukul 5 pagi.5 pagi ye kawan-kawan.masih boleh tersenyum.hahah.

kesengalan 1
kesengalan 2
kesengalan 3
kesengalan 4
keayuan pertama..;p




thanks coz jadi teman saya untuk final exam kali ni.



final exam's candidate,
anak En.Zainal.

No comments:

Post a Comment