Friday, July 16, 2010

hye hey.

Assalammualaikum
salam sejahtera
apa khabar?
saya sihat je :)
tapi saya rindu family saya
fara.
last week bru balik kot
hahaha
ok
minggu ni tak dapat balik
sedih bukan?
sabtu dan ahad saya dirampas
sabtu ada modul for the whole day
and ahad ada gotong royong perdana
arghh
kalau tak disebabkan nak hostel for next sem
saya dah setuju dengan pelawaan teman,din
pergi berfoya-foya ke melaka bersama classmates yang lain
fara.
u should stop the nonsense activity
;
ok
saya dah berada di segamat selama 3 minggu
and
saya dan kawan-kawan yang lain
sudah berasa
bosan
tapi kenapa kami bosan?
masing-masing rasa tawar hati berada di segamat
tapi bila lepas kelas
gelak sama-sama
pergi makan sama-sama
buangkan rasa tawar hati tu
erm
kawan-kawan
tabahkan hati itu ya
saya pun tak nafikan
kadang-kadang terkeluar jugak kat mulut ni
bila nak habis study ni?
rasa macam nak stop je
or anything yg lain
we have missions to achieve kan
ok
some assignments need to be done
this sem
all the subjects quite interesting
and all the lecturers just nice
[bodek?can u give an A in the final?]
hahahah
ok lah
petang dah ni
pagi tadi kelas yang 1 jam
rasa macam friday blues
after kelas
pergi makan dengan sahabat pretty saya
ekin dan mieno
then balik bilik
tengok movie
korea
hero2 mereka sangat handsome dan anak dara mereka muka semua macam bayi baru lahir
dan tiba-tiba terfikir
kenapa orang malaysia kadang-kadang tak kreatif seperti orang korea?
perbezaan budaya dan penerimaan konsep yang berlainan kah?
apa-apa je lah
yang penting
bahagia
will write more and more
and people out there
take care yurp!
xoxo

No comments:

Post a Comment