Thursday, May 27, 2010

.Cerita dulu kala.

ok..
hye semua.
ye anda semua.
erm..
citer ni takde la lawak sgt.
tapi saje nak share.
layan je k?
[^.-]
ni citer pasal cter chenta time budak2 dulu.
ahh..tibe2 rase sengal..hahah..whatever..
time tu sy darjah 4 atau dlm bahasa jawa standard four.
ade suke kat sorang dak kelas nih.
suke sebab die suke wat lawak.
tapi muke xdela hensem pun.
saje nak suke die.
hahaha..[nampak tak budak2 disitu]..
then one day ni..
die pun meluahkan isi hati.
eeuuuww..hahahaha
dengan pemikiran kebudakkan.
so ktorg declare.
dulu zaman saya dak darjah 4 mane taw ape2.
henfon,psp,laptop or yang sama waktu dengannya.
so kitaorg just gne note tecik2 utk bual2.
maklumlah..
saya anak cikgu.
so faham-faham je la.
hahaha.
kitaorg cover baik punye.
kawan-kawan terdekat je yang tahu..
jumpe pun kadang-kadang.
ye laa...anak cikgu xleh buat salah.
boleh bayangkan tak akibatnya?
hahaa..
ok..
during that time..
yang paling best.
time birthday saya.
time tu ujian bulanan.
so dapat tak bayangkan posisi tables in class?
sampai je kat kelas trus cari table kosong.
pale hotak dh full ngn ilmu time tu.
ye la..nak exam kan..
then what a surprise..
ade 1 lolipop besar bawah meja..

then trus pandang dia.
dia duduk dan hanya senyum pada saya.
hahaha.
xtaw la lolipop tu size ape.
kelakar r time tu.
memang happy tapi macam mane nak habiskan lolipop tu?
hahaha..
nak makan kat rumah tak boleh.
nanti ibu@ cikgu fauziah tanya..
so i've decided to finish it during sekolah agama.
time tu sekolah agama sesi petang..
so bertungkus lumus menghabiskan lolipop itu.
hahahah..ayat....
then another story lak..
kitorg selalu tulis-tulis note tecik2.
then 1 hari die jumpa saya.
die cakap mummy die jumpa note tu kat dalam kocek baju die.
alamak..kantoi..hahahaha
mummy die cakap..'if u xlulus exam bi,mummy kawinkan u all'..
hahahah..ada giler..
hahahahahahahahhaha..
disebabkan sangat takut dengan ancaman itu.
saya cakap kat die..
'awak,kita putus!'
hahahahah
gile lah..
then die ckp kenape?
saya cakap saya takut nanti mak awak datang sekolah jumpa mak saya.
[plus, saya tahu awak susah nak lulus paper bi]..hahahahahha
sengal cik fara~
then die kate takpela.
hahaha..[tibe2 cm kesian kan?]
ok,love story kitorg sampai situ je..
then ktorg jadi kawan je..
sampai la habis sekolah.
kepada si dia.
thanks for the big lolipop.
hahahaha.
and what can i say.
saya happy dengan hidup saya sekarang bersama awak!

No comments:

Post a Comment