Tuesday, December 1, 2009

5 biNtang untuk Kamu!!!!

Hari ini seperti hari-hari yang lepas..
berlalu dan terus berlalu..
pkul 8.9.10.11 dan seterusnya..
after breakfast..
aku terus menonton peti yang keluarkan gmbr dan bunyi itu..
hurm..
nk tgk cter ape ek hari ni..
last-last..
aku tgk kartun je..
yela..dh xde cter..
then..
tup..tup..
tertido..
huhu..
terjaga sebab time tu ibu nak kua g beli brg..
seperti biasa..
tiada siapa y ikut..
sebab lebih suka melepak dan menambahkan berat lemak di rumah..
hahahaha..
nk smbg tido dh x sedap..
aku terus ke dapur..
bukan untuk melantak ye..
mencari kerja-kerja kosong yang ada..
terrajin lak aku hari ni..
hahahahaha..
smbil potong bwng bukak la radio..
tak la sunyi sgt..
dua org 'ank2 sidek@adik lelaki' aku still kt depan..
tgk kartun mereka..
upin n ipin..
nampaknya due budak toyol tu dh semakin glamour kn..
untung mak mereka..
hahahahaha..
yg adik aq lgi sorg..
hurm..ape lagi..
online di bilik...
hurm..lantakla..
asal anda bahagia..
aku masih di dapur..
dari potong bawang aq pun masak la nasi..
then ibu balik.
guess what?
ibu beli cd papadom..


waaaaaa..
dh lame aq tgu nk tgk cter tu..
finally...
ibu beli skali cter 2012 n momok..
due cter tu x langsung menarik mta aku..
lepas tolong ibu masak..
aku terus pasang cd tu..
tapi..
xde sape taw mcm mane nk psg cd tu kt cd player..
sebab..
tv plasma kn lain skit..
adoi..
aku berusaha nk gak psg cd tu..
tak kira..
dan akhirnya..
terpasang jugak..
dari awal smpi abis aku tak berganjak lgsung dari depan tv tu..
cume tukar posisi je la..
hahaha..
best amat sioott..
tak taw nk ckp ape lagi..
mmg best..
sgt best..
and the best..
hahaha..haa..
1 thumb up untuk PAPADom....
suke2..
sgt suka ini cerita..
ending cter ni wt aq mengalirkan air mata..
hahaha..
touching kot..
tak caye?
tgk r..
tapi tgk dgn penghayatan taw..
bru touching..
hehehe...




5 stars untuk papadom..
best film of the year bagi aq..
sebuah filem yang menunjukkan apa itu malaysia...
anak-anak yang mempunyai ayah yg sangat penyayang..
tapi..
aku bersyukur kot..
ayah aku x seperti en saadom tu..
tapi aku x hairan..
mesti ada segelintir teenagers yg nk papa dorg mcm tu..
i means spend time ngn dorg..
holiday together..
tapi tak semua suka..
btol x?
ape2 pun..
big claps to afdlin shauki aka en.saadom atas kejayaan filem anda..
telah memberi sedikit impak kepada aku..
toce2..
hehehe..
till then~


SAYANGI AYAH KITA..SEBAB DIA SATU JE KAT DUNIA NI~

No comments:

Post a Comment