Monday, October 19, 2009

kErinDuan,haTi yg berKecaMuk,fiKiran yG menYesakkan..

luahan hati dan perasaan..
tak salah kan kalau kita suka akan seseorang..
tapi biar la dengan cara yang betul..
dan waktu yang sepatutnya..
hurm..
walau apa pun..
saya cuba tunggu awak...
InsyaAllah sampai bila pun..
dan saya harap saya mampu buat begitu...
buat awak..
terima kasih sebab izinkan saya hadir dalam hidup awak..
sebagai sahabat....


Hati yang Berkecamuk...
tgal berapa mgu lg nak final..
masih sibuk dengan test dan presentation..
hati terus berkecamuk..
tapi hati tak boleh terus berkecamuk sebab hati kena kuat...
kata nak berjaya...
bukan senang nk berjaya...
banyak cabarannya..
masih ingat pesan ayah...
terus belajar dan belajar...
jangan pernah putus asa...
ayah dah banyak berkorban untuk saya...
TERIMA KASIH AYAH DAN IBU...
doakan saya terus berjaya..
terima kasih untuk semua...
usaha tangga kejayaan...
nak jadi yang terbaik untuk adik2...
dan keluarga...
mereka permata hati saya...

Fikiran Yang Menyesakkan...
kenapa ada perkara yang menyesakkan fikiran..
perkara yang tak sepatutnya ada dalam fikiran..
tapi ia hadir juga..
arghh..
tak paham...
lepas satu..satu...
cukuplah...

Kerinduan...
saya rindu sangat kat kawan-kawan...
rindu sangat...
if i can reverse the time i want the most memories with them...
no one can replace u all my dear...
selama 5 tahun bersama...
terlalu banyak yang kita coretkan...
kini..
masing-masing terpisah...
terus mencari haluan hidup masing2...
namun..
itu...
kenangan kita tak kan dapat kita lupakan...
hurm...
terus merindui kalian...<3...

No comments:

Post a Comment